Întrebări frecvente

  • Cum închiriez o bicicletă?

    Îți alegi bicicleta dorită, selectezi data și ora la care dorești să o ridici și o rezervi. Ai nevoie doar de un act de identitate valabil (carte de identitate, pașaport sau permis auto) și de un card bancar pentru plată. *Să ai în vedere că predarea bicicletei și instructajul durează aproximativ 15 minute.

  • Ce este inclus în prețul de închiriere?

    Îți punem la dispoziție bicicletele cu dotarea necesară (cască și sistem antifurt) și pot fi completate cu baterie suplimentară, set de protecții pentru mâini, coate și genunchi, scaun pentru copil, suport auto pentru biciclete și set de lumini pentru turele mai lungi.

  • Care sunt termenii și condițiile de închiriere?

    Termenii și condițiile le găsești aici. Pentru orice detalii sau întrebări ne poți contacta.

  • Care este costul închirierii unei biciclete electrice?

    Tarifele le poți accesa aici. Costul închirierii unei biciclete oscilează în funcție de numărul de zile pentru care dorești bicicleta. Pentru grupuri avem oferte speciale așa că, dacă dorești oferte personalizate, te rugăm să ne contactezi înainte!

  • Unde găsesc E-Bike Rent?

    Ne găsești aici, dar contactează-ne înainte dacă nu ai rezervare pentru că s-ar putea să fim plecați la plimbare cu bicicletele.

  • Bicicleta mea s-a pierdut sau a fost furată, ce trebuie să fac?

    Trebuie să raportezi incidentul autorităților și să ne anunți și pe noi de urgență. În caz de furt trebuie să completezi o declarație la o secție de poliție și să ne oferi o copie a declarației.

  • Am fost implicat într-un accident cu bicicleta, ce trebuie să fac?

    Respecți întocmai legislația rutieră în vigoare și semnalezi incidentul. De asemenea, te rugăm să ne anunți și în acest caz.

  • Bicicletele pot fi livrate sau doar ridicate?

    La solicitare putem livra bicicletele la zona ta de cazare, hotel, pensiune sau apartament. Prețul pentru livrare va oscila în funcție de locație, de dată și de cantitate. Pentru o ofertă de preț concretă, contactează-ne!

  • Cum plătesc?

    Poți plăți cu cardul pe site. La punctul de preluare vei putea achita doar în numerar.

  • Pot să anulez sau să modific o rezervare efectuată?

    Da. În cazul în care ai achitat online, poți anula rezervarea cu maxim 3 zile înainte de data preluării și banii îți vor fi rambursați în aproximativ 5 zile lucrătoare. Dacă te-ai răzgândit și dorești să închiriezi bicicleta în altă zi sau la o altă oră, trebuie doar să ne anunți printr-un email cu cel puțin 24 de ore înainte.